onsdag

korridoren.blogspot.com

Det är sommar och Lund ska strax fyllas av studenter som inte har någonstans att bo. Vissa letar efter information om hur det är att bo på korridor, googlar skiten och hittar min gamla blogg.
Den ligger fyra på sökordet studentkorridor, och trea på ordet korridor, så folk tittar på den, även om jag stängde ner den 2006 då jag flyttade därifrån.


Det är fantastiskt att folk har valt att inte bo på korridor tack vare mina väl valda ord om min vistelse där.
Jag älskar särskilt kommentaren att jag är dum i huvudet och pryd som inte gillade att det bodde flugor i tallriksskåpet och att man blev klibbig om man nuddade saker i köket.
Jag önskar att jag gjort lite bakterieodlingar utöver mina bilder på sopor, alla gillar bakterieodlingar.
Förutom när jag försökte odla mögel i skåpet i högstadiet, det rynkades på näsan åt det.

1 kommentar:

  1. Yo! Jag hittade din korridors blogg av en slump i vintras när jag gick sista året på gymnasiet, nu bor jag själv i en (sketen) korridor och jag kan inte säga annat än att din blogg har varit en inspirationskälla för mig i livet, upplever en hel del liknande saker som porträterats i din blogg. Har själv gjort en fotodokumentation om min.

    Anyway tack för många skratt. Diggar den bloggen.

    SvaraRadera