onsdag

viva la revolution!

Att studera på heltid betyder att man alltid är hemma och studerar har tråkigt. Det innebär att jag alltid springer runt och gör roliga saker sitter vid datorn. Så tack gode google för gmail-chat så jag kan störa Micke på jobb.

me:
jag gillar din stol. jag tror jag behåller den ett tag.
eftersom den egentligen är min
YAY OVERTAKE!
Michael: Otroligt dålig stil.
me: så går det när man inte är hemma.
då blir det revolution
Michael: Fast jag äger väl iofs Soffan, soffbordet, tvn, matbordet, stolarna, etc. Så jag kan skrapa ihop allt det i en hög någon dag och inte låta dig använda dem
me: då får du inte använda diskmaskinen
Michael: Du är välkommen att hantera den helt på egen hand
me: och du har rullat runt på hallmattan för sista gången
Michael: försök att stoppa mig!
me: jag ska lägga klipulver i den!
Michael: Då är det ingen höjdare för dig att gå utan strumpor
me: jag skaffar sockiplast
Michael: hett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar