fredag

Vi börjar om

Det finns inget jag misshandlar så mycket som skrivande. Inte grammatiskt, stavningsmässigt, typografiskt eller innehållsmässigt (jo det gör jag). Jag är taskig nog att helt sonika överge hela grejen. Min bokhylla är fylld av anteckningsböcker med max fem fyllda sidor som jag sedan glömde bort att fortsätta skriva i. Och inget är ju sorgligare att hoppa från ett dagboksinlägg skrivet 2007 till ett från 2010 som börjar med en uppdatering med hur gammal jag är nu, som om jag inte kan räkna från 1986 och framåt. Därför börjar jag på en ny fin bok och fortsätter ignorera de gamla. Repeat.
Jag har bestämt mig för att göra likadant med bloggar, korridorsbloggen undantagen för det är en avslutad historia utan något att tillägga. Sorry. Ibland återvänder jag dock och läser kommentarerna om att jag är efterbliven när jag behöver muntras upp.

Så njut av de kommande tre inläggen i den här bloggen och så ses vi 2013 eller nåt.




Här är en bild på en ekorre för undersökningar utförda av mig själv visar att ingen läser blogginlägg utan bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar