onsdag

Bland knattar och silvertejp

Jag satt och sorterade ut skräp från min pärm med sömnadsmönster i lugn och ro när jag hittade följande:

"Vem fan tejpar ihop mönsterdelar med silvertejp?!" hann jag tänka, innan jag kom på att oh, right, JAG.
Jag antar att 17-åriga Johanna gillade silvertejp.

Hade det varit allt för mycket begärt att jag lämnade instruktioner till framtida mig om vad i hela friden J+1 betyder? Tydligen. Fuck you Johanna 17 år, och ditt mönster.

Bara för att man inte fattar betyder det inte att man inte kan märka upp och sortera saker. Om 9 år kommer jag förmodligen skriva "Fuck you Johanna 26 år, och dina lappar." Jag håller med.

Sen hittade jag Knatten i pärmen! Knatten har sett snyggare ut.

Som här. Det här är Knatten för första gången i 3D. Han var törstig.

Sen åkte Knatten till Kina och kom tillbaka ett par stycken fler, och lite fulare.
Det hände aldrig mig när jag åkte till Kina, så jag vet inte vad problemet var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar