lördag

Salvage yard

Ur&Penn är lite som Hemtex brukade vara, ständig rea och ingen självrespekt. Jag tror deras målgrupp är 12-åringar, men jag kan ha fel. Det är stället att gå till om man vill ha örhängen, halsband och klockor som liknar Converse-skor. Det och änglavingar.

Eller så gör man som jag, och bryter ner prylarna till dess minsta beståndsdelar.
Sen bygger man nåt roligare av det.




Jag köpte de här örhängena idag. Jag tog bilden från deras hemsida. De har inte ens orkat plåta två örhängen, de har bara klippt in samma par igen.
Ingen känsla, ingen dynamik. Latmaskar.



Jag byggde ett halsband av dem. Okej, så jag kan ha behövt lägga till en extra pärla eller två. Kanske tre.
Det blev en romantisk blandning av sötvattenspärlor, metall och dödskallar. 
















Nu behöver jag bara komma på vad jag ska göra av alla fjädrar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar