måndag

Glitter och glamour för n00bs

Min bror har flyttat till San Francisco för att vara en högavlönad nörd, så i julklapp önskade jag mig att han beställde ett gäng prylar jag hittat på thinkgeek.com och fraktade hem till Sverige så att jag slapp deras vedervärdiga fraktavgift. (Också praktiskt när man mindre än två veckor innan jul kommer på att man vill ha något från USA.) Bland prylarna jag var intresserad av fanns de här coola glitter-lacken från ORLY för runt 50:-/st.


Varje gång jag använder nagellack går jag runt i minst en dag och spretar med fingrarna och är oförmögen att hålla saker som en normal människa, men... SHINY! Så jag plockade hem Holy Holo, som man enklast kan ha över vilken färg man vill. Vi börjar med ett lager lila.


Sen drar vi på glittret. Sitt med händerna i luften som en idiot en stund, och kör ett lager till sen.
Beundra ORLY's "Award-winning Gripper Cap".


Done! Nu kommer min chinchilla inte ta emot godis från mig på en vecka ungefär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar