onsdag

Glitter + dealextreme =bffs

Jag var på Glitter och köpte en hårsnodd jag inte hunnit dammsuga upp än idag. Jag slog ett öga omkring mig och såg att de också gillar att handla på dealextreme.com. De har fullkomligt fyllt butiken med prylar jag redan sett där. Okej, så det är deras affärsidé att sälja billigt plastskräp de hittat på alibaba.com dyrt, men det är ändå kul att se saker i butik som jag tidigare tittat på på nätet och tänkt "Vill jag verkligen lägga 7 spänn på det här?" Här är deras nya fräscha kollektion:

Vill du titta närmare på prylarna? Sorry, Glitter har inte sina produkter på hemsidan, men det är OK, jag kan hjälpa dig. Här är några av iPhone-fodralen.





Här är ett par sladdsnurror.


De har också köpt in massvis av de här konstiga gummibörsarna.

Åh, och här är ringen modellen har på sig på bilden.


Happy overpriced shopping!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar