lördag

Homestyling för blinda

Möbelbutik är kanske inte det första man tänker på när man hör namnet "XXXLutz". Deras slogan som lyder "more is more möbelstore" hjälper till lite. XXXLutz är till för människor som gillar gröna lysdioder i alla möbler, plastdiamanter på sängramen, tvåfärgade soffor, eller rent allmänt bara uppskattar total smaklöshet och överdådigt pråliga designkatastrofer till brutala överpriser. Men de har en bra restaurang (trots att de inte kan stava till vaniljsås).







Hittade denna omfångsrika anka.
VILL. HA.






Men om jag köper ankan har jag inte råd med den här MAGNIFIKA zebramönstrade kudden med svarta fjädrar för endast 1629:-
Vad ska jag ta mig till?









Ett annat problem är att jag inte vet var i lägenheten jag vill ställa detta trendiga ...troll?






Men glamourgrisen är ett självklart köp. Såååå charmig.






Ingenting säger förresten "classy" som en dominatrix-kanin. Det här är vad vi professionella heminredare kallar en "conversation piece", det betyder att när du lämnar rummet kommer dina gäster alla överens om att du är dum i huvudet, och de utbyter erfarenheter om vilket hem som är bäst att sätta dig på.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar